Här ligger vårt material som du kan använda dig av

Är du journalist eller bloggare, eller helt enkelt en person som vill dela en bild på Facebook, så är det här helt rätt sida för dig. Du kan välja fritt bland de bilder, videos och annat material här nedan så länge du anger källan där du lägger ut bilden. Länka gärna tillbaka om det ges möjlighet till det.

Centerpartiets kommundagar 2015

Den 30-31 januari samlas representanter från kommuner och landsting i Norrköping för kommundagar. Media inbjuds att närvara. Anmälan görs här. Vid frågor, kontakta Jonas Nyström, pressekreterare på jonas.nystrom@riksdagen.se eller 070-1041695

Licenser

Centerpolitik är till för att spridas. Därför är webbplatsen i så stor utsträckning som möjligt licensierad under en internationell Creative Commons Attribution 3.0 Unported License. Licensen omfattar allt material där Centerpartiet äger upphovsrätten.

Videofilmer ligger på YouTube och där tillkommer YouTubes användar- och Licensvillkor.

Många av bilderna på webbplatsen ägs inte av Centerpartiet. Är du osäker på om du får, eller hur du ska använda en bild så är det bara att höra av dig till info@centerpartiet.se.