Kampanj på Stockholm Central

Precis som under valet 2014 kommer Centerpartiet ha en monter på Centralstationen den sista veckan i valrörelsen. Riksorganisationen har beslutat att ha montrar på centralstationerna i Stockholm, Göteborg och Malmö eftersom det ger en stor möjlighet att träffa väljare i valspurten.

På denna sida hittar ni all information om montern.

Via anmälningslänken nedan kan du fylla i vilket/vilka pass du vill bemanna.

200 000 möjligheter till samtal varje dag!

Varje dag passerar 200 000 människor genom centralstationen och cityterminalen i Stockholm. Det är pendlare, turister, skolungdomar och många, många fler. Att stå i montern på centralstationen sista veckan innan valdagen är ett unikt tillfälle att få prata med massor av väljare om varför de ska lägga sin röst på Centerpartiet. På centralstationen i Stockholm kommer du att ha chans att träffa väljare från din krets och från hela Mälardalen och Sverige.

Under veckan kommer vi anordna tävlingar och andra happenings i montern. Självklart ska du vara med på valrörelsens roligaste kampanjaktivitet.

Ansvarig för montern är Hanna Rist på RO hanna.rist@centerpartiet.se 072-5512514 .
Om du har några frågor om bemanning ska du kontakta Veronica på 072-238 50 51 eller veronica.kurkko@centerpartiet.se.

I menyn till höger hittar ni länkar till all information samt om ni vill anmäla er att stå ett pass under veckan och slutspurta tillsammans på Stockholm Centralstation.

Monterskiss Stockholms centralstation 2018