Välkommen på Inspirationsdag 21 april

Jenny Drugge Joakim Storck Falun

Jenny Drugge, ordförande och Joakim Storck, gruppledare hälsar välkommen till Inspirationsdagen den 21 april.

Varmt välkommen hälsar vi dig till Falucenterns inspirations- och planeringsdag. En viktig dag för dig som är engagerad centerpartist, och inte minst för dig som står på listan. Vi går gemensamt igenom valplattformen, vad som skall göras och av vem. Tillsammans skissar vi kartan som skall leda oss FRAMÅT, mot en valseger för centerpartiet i Falun. Ett arbete där alla behövs och din medverkan är extra viktig!

Dagens inspirerande & lärorika agenda
9:45 Kaffe med energitilltugg
10:00 Ordförande Jenny Drugge hälsar välkommen
10:05 Valledare Bibbi Vesthed, introduktion. Arbetet fram till valet, valplattformen, strategier, gemensam målbild, våra röstmål samt prioriterade grupper.
10:45 Grupparbeten
12:00 Lunch
12:45 Verkstad. Sammanfattning av förmiddagens grupparbeten samt operativ planering. När, var, hur och vem?
15: 00 Sammanfattning och avrundning av dagen
15:30 After Work - för den som önskar fira det vinnande "lagets" framtida seger!

Förbered dig gärna genom att läsa igenom valplattformen. Den finns att hämta på hemsidan från och med den 17 april. Vill du få den skickad till dig, kontakta Martina Bergsten.

O.s.a. senast 18 april till: martina.bergsten@centerpartiet.se eller 0730-710569

Tid och plats
21 april kl 10-15