Trollhättan

Trollhättan

Välkommen till Centerpartiet i Trollhättan

För mer närodlad politik i Trollhättan!

Valrörelsen är genomförd och Centerpartiet ökade med ett mandat i Trollhättans kommunfullmäktige. Detta gör att vi får lite mer inflytande. Vi är tyvärr inte en del av majoriteten vilket gör att vi ändå har svårt att få inflytande för vår politik. För att få ännu mer inflytande för en grön och närodlad politik är du välkommen att engagera dig!

Engagera dig!

Vi har löpande aktiviteter och är just nu mitt i supervalåret. Listan är fastställd men vill du engagera dig och vara en del av valrörelsen är du varmt välkommen. Sedan när valet är över fortsätter vi att kämpa för vår politik och behöver bemanna förtroendeuppdrag. Ett uppdrag som kanske du vill ha? Vill du vara med och skapa Centerpartiets politik i Trollhättan är du välkommen att höra av dig. Oavsett om det är som medlem eller att vi ska lyssna på dina åsikter.

Centerpartiet är ett öppet parti där det är välkommet att komma med synpunkter, bjuda in oss på besök. Vi tycker att det är ditt engagemang som skapar ett levande samhälle.

Läs mer på denna sidan eller på centerpartiet.se om vad vi tycker. Eller skicka ett mail till trollhattan@centerpartiet.se