Rådgivande medlemsomröstning inför kommunvalet 2018

Nu startar medlemsomröstningen – det är en rådgivande medlemsomröstning inför fastställande av kandidatlistorna till Kommunvalet 2018. Kandidaterna presenteras i bokstavsordning (efternamnet). Du som medlem i Centerorganisationen har nu möjlighet att vara med och påverka genom att lämna din röst elektroniskt eller med vanlig post.

Vi har skickat ut information till alla medlemmar om hur den rådgivande medlemsomröstningen funkar samt även röstningsblankett med alla kandidater, vi vill ha in ditt svar senast 15 januari 2018. Du bör få informationbrevet inom några dagar, om du inte har fått någon information på posten från oss senast 27 december, så är du välkommen att höra av dig.

Du kan rösta elektroniskt
Du som har registrerat din e-postadress i vårt medlemsregister kommer att få ett epostmeddelande med inloggning till den digitala medlemsomröstningen. Om du inte har fått ditt lösenord till din e-post och vill rösta elektroniskt kontaktar du pierre.markstrom@centerpartiet.se så får du en inloggning till den digitala medlemsomröstningen. För att komma till den digitala medlemsomröstningen så följer du den länk som följer med i mailet som du fick din kod alt. Går in på centerpartiet.se/uddevalla och klickar på Valet18/rådgivande medlemsomröstning.

Kandidater
Du finner en presentation av alla kandidater i informationsbrevet som har gått ut samt här på vår hemsida under fliken valet18/rådgivande medlemsomröstning. Vi saknar några presentationer men det kommer att komma att komma.