Hudiksvall
  • / Nyheter
  • / Välbesökt After Work på The Bell!

Välbesökt After Work på The Bell!

I tisdags arrangerade Centerpartiet en After Work på The Bell i Hudiksvall. Kvällens gäst var ingen mindre än Centerpartiets näringspolitiska talesperson, Helena Lindahl.

Inbjuden gäst var alltså Helena Lindahl som också är en av Sveriges populäraste ledamöter på sociala medier. Under kvällen så fördes samtal kring bland annat skogsbruk, äganderätt, landsbygd och gårdsförsäljning av öl och vin.

Tanken med vårt After Work-koncept är att vi vill flytta den politiska diskussionen närmare människorna i Hudiksvalls kommun. Vi strävar efter att få en mer sansad diskussion där alla får möjlighet att delta, detta gör vi genom att t.ex. hålla mötet på en mer allmänplats än i vår egen partilokal. Under kvällen kom många och lyssnade och ställde sina frågor till Helena trots det fantastiska väder som Hudiksvall bjöd på. Det märks att valet nu närmar sig med stormsteg och att allt fler är intresserade av att delta i det politiska samtalet, vilket Centerpartiet välkomnar.