Centerstudenter Halmstad

Personbild

Victor Rundqvist ordförande CS Halmstad

Centerstudenter är studentförbundet som brinner för ett friare samhälle och för att ha riktigt roligt på vägen dit.

Hos dem finns de roliga festerna, de intressanta diskussionerna och de nya spännande kontakterna. Men också möjligheterna att påverka såväl den dagsaktuella politiken som den långsiktiga debatten. I en tid av växande populism och högre tonläge verkar de för frihetliga krafter och saklig politisk diskussion.

Ända sedan starten har syftet med förbundet varit att vara ett ”fria tankars hem” där idéer som formar ett öppet och hållbart samhälle tillåts växa ohämmat. De menar att det är när fria människors idéer får växa som vi får ett växande Sverige!

Vill du veta mer? Gå in på Centerstudenters hemsida: https://centerstudenter.se/lokalavdelning/halmstad/

Bli medlem i Centerpartiet