Halmstad
  • / Nyheter
  • / Centerpartiet vill föra Halmstad framåt!

Centerpartiet vill föra Halmstad framåt!

Det skriver vår kommunlistetta och kommunråd Jenny Axelsson i dagens upplaga av Hallandsposten! Tillsammans skapar vi en politik som ser hela Halmstads kommun och går framåt för mer närodlad politik!

Jag bor i världens bästa kommun. Här finns det friska salta havet, den pulserande stadskärnan, de innovativa tätorterna, den djupa skogen och vackra Nissan. Halmstad har också människorna som gör skillnad. Invånare med idéer, energi, kraft och entreprenörskap.

Så inleds vår spalt i dagens Hallandspost. Det är ett projket av Hallandspostens politiska nyhetsavdelning där förstanamnen på de olika partiernas listor får beskriva sin vision för Halmstad och hur de vill utveckla kommunen.

Centerpartiet går till val på tre (3) olika frågor som vi menar är viktiga.

• Miljö och klimat
  • Trygghet
  • Hela Halmstad

Tillsammans med våra invånare vill vi göra kommunen bättre. Vi står för en politik som ser hela Halmstad och skapar utveckling, tillväxt och möjligheter oavsett var man bor. Det har vi berättat om i vår artikel där vårt förstanamn Jenny beskriver hur vi vill ta ansvar för ett Halmstad som går framåt! Läs och dela den gärna!

Du kan bland annat läsa spalten i dagens tidningsupplaga av Hallandsposten (2018-06-01) eller på webben här!

Tillsammans för vi Halmstad framåt!

Frågor? Tveka inte att höra av dig till vårt förstanamn Jenny Axelsson på jenny.axelsson@centerpartiet.se som gärna svarar på frågor kring vår politiska inriktning.

Adam Garneij, valsamordnare bistår vid frågor kring debatter, förfrågningar eller media. adam.garneij@centerpartiet.se funkar bra!

Följ oss på Facebook!