Centerpartiet fortsätter Framåt!

Tack till dig som lade din röst på Centerpartiet i valet 2018!

Vi ska göra allt vi kan för att förvalta den väl och jobba stenhårt för mer närodlad centerpolitik i hela Halmstad. Vi tänker fortsätta Framåt!

Nu är alla röster färdigräknade hos Länsstyrelsen och vi i Centerpartiet i Halmstad önskar ett varmt tack till dig som röstade på Centerpartiet i valet!

Vi ska förvalta din röst väl och lägga fullt krut under mandatperioden på att genomföra mer närodlad politik i hela Halmstad. Vi tror på fler jobb och företag, en vass miljöpolitik, att hela landet ska leva och ett hållbart, modernt bostadsbyggande i framkant. Tillsammans kan vi få hela Halmstad att växa!

Tveka inte att höra av dig till oss om du har några frågor under mandatperioden. Vi jobbar för dig som kommuninvånare och tar gärna emot dina synpunkter, åsikter och idéer. Vi tror att makten måste komma närmre dig och att du ska få bestämma mer över ditt och kunna påverka din vardag.

Jenny Axelsson är vårt kommunråd och leder vårt politiska arbete. Henne når du enklast via mail på jenny.axelsson@centerpartiet.se. Skriv till henne om du har några frågor eller tankar och hjälp oss utveckla Hamstads kommun!

Följ oss på Facebook och här på hemsidan för fler uppdateringar kring vad som händer härnäst. För vi i Centerpartiet - vi fortsätter Framåt!

Kommunfullmäktigegruppen 2018-2022 för Centerpartiet i Halmstad:

Ordinarie ledamöter:

• Jenny Axelsson - 44, Kommunråd, Simlångsdalen