Skivsläpp för Framåt!

Ett smakprov på Centerpartiet Hallands valsång som släppts i dag. Låten är en 100-årspresent från Studieförbundet Vuxenskolan.

Här hittar du hela videofilmen!

Fakta om Centerpartiet Hallands valsång 2018

Sångare: toppkandidaterna Helene Andersson, Varberg, Ola Johansson, Kungsbacka och Anna Roos, Hylte, samt Henrik Arnesson, Kungsbacka, Kristina Karlsson, Kungsbacka, Harald Lagerstedt, Varberg, Sven-Olof Lundin, Falkenberg, Jennie Wijk, Halmstad och Agneta Åkerberg, Falkenberg. Text: Reine Johansson, Mia Rosengren. Musik: Reine Johansson. Musikproduktion: Soul Family Entertainment, Falkenberg. Video: Jakob Nilsson - Jake Visuals. (P) & (C) Vargen Music / Vargen Records 2018 ISRC: SE5DK1800301 www.centerpartiet.se/halland www.facebook.com/centerpartiethalland

Fotogalleri från sång- och filminspelningen (Fotograf: Anki Enevoldsen):

Foto på Reine Johansson

Låtskrivare Reine Johansson

Foto på Ola Johansson, Anna Roos och Helene Andersson.

Centerpartiets toppkandidater Ola Johansson, Anna Roos och Helene Andersson är några av sångarna.

Foto på Anna Roos med hörlurarna på.

Solosångare Anna Roos i inspelningsstudion.

Gruppfoto

En del av de som medverkat till Framåt! - Centerpartiets valsång 2018. Från vänster Ola Johansson, Helene Andersson, Agneta Åkerberg, Sven-Olof Lundin, Johan El-Khoury, Jennie Wijk, Jakob Nilsson, Reine Johansson, Henrik Arnesson, Kristina Karlsson, Anna Roos och Harald Lagerstedt.