Krokom

Krokom

grön politik för det goda livet!

Centerpartiet i Krokoms kommun

Malin och Maria

Malin Bergman efterträdde den 1 augusti Maria Söderberg som kommunstyrelsens ordförande i Krokoms kommun.

Kretsårsmöte - 6 februari i Aspås - Mer information kommer inom kort

Grön politik för det goda livet!

Kommunvalet blev en framgång för Centerpartiet i Krokoms kommun! Hela 2685 väljare – 28,55 procent av de röstande - valde Centerpartiets valsedel. Tack alla ni som röstade centergrönt!

• Med ett stärkt stöd från väljarna leds fortsättningsvis Krokoms kommun av Centerpartiet kommande mandatperioden tillsammans med Samverkanspartierna.
  • Vi arbetar för att hela kommunen ska utvecklas och kan konstatera att vi ökade mest längst i söder – i Ås – och längst i norr – i Föllinge-Laxsjö-Hotagen. Starkast stöd har partiet, liksom tidigare, i Rödöbygden. I särklass flest personröster bland alla kandidater i kommunen fick Centerpartiets förstanamn Malin Bergman.
  • Centerpartiet i Krokoms kommun kommer att arbeta vidare under vår paroll: Grön Politik för Det Goda Livet!

Välkommen Du också att vara med i arbetet för ett ännu bättre Krokom!

På vår facbooksida kan du ta del av vårt kommunala program för 2019 - 2022 och våra valbroschyrer. Välkommen dit!:

www.facebook.com/centerpartiet.krokom

Du kan också ta del av kretsordföranden Håkan Larssons hemsida: www.kryssahakan.se

Vill Du bli medlem kan Du skriva in Dina kontaktuppgifter nedan eller kontakta någon av oss.

Håkan Larsson, hakan.larsson@centerpartiet.se

Gunnar Hellström, egunnarhellstrom@gmail.com