Krokom

Krokom

Välkommen till Centerpartiet i Krokoms kommun!

Grön politik för det goda livet!

Malin Bergman toppar kommunlistan! På listan finns 56 framåt kandidater från olika delar av kommunen, i olika åldrar och med olika bakgrund. Centerpartiet i Krokoms kommun ser valrörelsen an med tillförsikt och satsar offensivt.

Ett spännande valår har börjat. Tillsammans lägger vi nu grunden för en valframgång - och en framtid med mer grön centerpolitik i Krokom, Jämtland och Sverige. Tillsammans kan vi göra något riktigt bra.

Centerpartiet i Krokoms kommun arbetar vidare för att förverkliga vår paroll "Grön Politik för Det Goda Livet!". Det innebär att vi vill göra en bra kommun ännu bättre.

Välkommen att engagera Dig i centerrörelsen. Du kan delta i den populära "Gunnars politikskola", som varje månad tar upp aktuella frågor. Dessutom har vi intressanta öppna möten. Under våren kommer vi att inleda valrörelsen med träffar i olika delar av kommunen. Det blir också sommaraktiviteter innan den intensiva delen av valrörelsen drar igång i augusti inför valdagen den 9 september.

Allt under vår paroll "Grön Politik för Det Goda Livet".

Välkommen att vara med i arbetet för ett ännu bättre Krokom!

Välkommen även till vår sida på Facebook (som du också kan följa här på hemsidan, se nedan):
www.facebook.com/centerpartiet.krokom

Här kan du ta del av kretsordföranden Håkan Larssons hemsida: www.kryssahakan.se

Vill Du bli medlem kan Du skriva in Dina kontaktuppgifter nedan eller kontakta någon av oss.

Håkan Larsson, hakan.larsson@centerpartiet.se

Gunnar Hellström, egunnarhellstrom@gmail.com

Bilden till höger: Karin Wallén, ordförande Barn- och utbildningsnämnden (nu efterträdd av Karin Jonsson, Gunnar Hellström, kommunfullmäktiges ordförande, Maria Söderberg, kommunstyrelsens ordförande, kommunstyrelseledamoten Hans Åsling och Cristine Persson, Samhällsbyggnadsnämndens ordförande.

Första bilden nedan: Ett gäng engagerade kandidater till kommunvalet 2018.
Andra bilden nedan: Malin Bergman toppar centerlistan i kommunvalet 2018. Får Centerpartiet väljarnas fortsatta förtroende kommer Malin att efterträda Maria Söderberg som kommunstyrelsens ordförande i Krokoms kommun.

Taggade kandidater på Centerpartiets kommunlista i Krokoms kommun.

Malin och Maria

Text

Bli medlem i Centerpartiet

Gick inte att hämta senaste Facebook-inlägg.