Nya tag - framåt!

Stort Tack till alla som har kämpat på i denna valrörelse, rolig och intensivt har det varit. Ett särskilt tack till Dan Ljungström som har hållit ihop det hela. Nu är det åter dags att visa upp oss på Smålands Traktorrace i Nye den 22 september.

Visst har denna vecka kännetecknats av matthet efter valet då flera av oss har jobbat med valrörelsen och sedan vid själva valet. Spänning och nyfikehet har det också varit, hur gick för oss i kommunen, länet och riket det är ju frågor som vi väntande på att få svar på. Det kommer att bli spännande diskussioner, formationer innan allt är klart och både vi och Sverige kan fokusera på framtiden.

Redan nu på lördag den 22 september är vi redo att möta våra väljare på Smålands Traktorrace. Välkommen att hälsa på i vårt tält, kom och säg hej eller ställ frågor som du ännu inte har fått svar på.

Ps glöm inte att uppleva Landsbygdsveckan i Vetlanda kommun som pågår denna veckan program hittar du på www.vetlanda.se