Dan Ljungström

Jag är hellre med i spelet än sitter på läktaren och har åsikter. Med tanke på många människor runt om i världen som kämpar för demokratin är det en förmån att få vara med i det demokratiska arbetet. Jag vill hellre lyfta det positiva än söka det negativa. Uppskattar en öppen debatt fokuserad på sakfrågor och har svårt för populism

Sysselsättning utanför politiken
Företagare.

Hjärtefrågor
Miljö- och energifrågor, utvecklingsfrågor för land och stad, näringsliv.

Fritidsintressen
Det kommunala uppdraget i kombination med hålla i gång företaget ger inte så mycket fritid. Vistas dock en hel del i familjens fritidshus på Öland. Läser gärna en bra bok. Har längre tillbaka ett långt engagemang för Bygdegårdsrörelsen och försöker fortfarande göra en liten insats då och då.

Kontakta Dan Ljungström

Kontakta Dan

Uppgifter om personer som kontaktar Centerpartiet
Om du kontaktar Centerpartiet via e-post lagras din e-postadress och de uppgifter du skriver i meddelandet i vårt e-post- och ärendehanteringssystem. Vi behåller uppgifterna i våra system så länge som de behövs för att kunna hantera ditt ärende och eventuell uppföljning av det.
Läs mer https://www.centerpartiet.se/gdpr

Tack för ditt meddelande!

Något gick fel....

Bli medlem i Centerpartiet