CUF BODEN

Maktsamling 2017

Vi var två medlemmar från CUF Boden som deltog i kursen maktsamling.

Maktsamling var CUF’s största event i höst och där var alla medlemmar välkomna oberoende av tidigare erfarenhet i förbundet. Maktsamlingen ägde rum mellan 20–22 oktober i Västerås.  Helgen var fullspäckad med roliga samt lärorika aktiviteter som sträckte sig från föreläsningar om jämställdhet till diverse workshops där man fick slipa på sin debatteknik och lära sig hur man bäst sprider ett budskap på sociala medier.

På lördagskvällen var det bankett där teambuildingövningar i form av teater och sedan dans var huvudaktiviteterna.

Med oss hem från Västerås har vi fått massor av nya vänner och erfarenheter. Vi längtar redan till nästa event och är mycket taggade på att starta igång en framgångsrik avdelning här i Boden så snart som möjligt.

Gustav Gröhn och Amalie Levring Waara

sol-has-bg