Vellinge

Magdalena Nour

Personbild

Gruppledare ∙ Ledamot Kommunstyrelsen ∙ Ledamot Kommunfullmäktige

Magdalena Nour är sedan valet 2018 Centerpartiet Vellinges gruppledare, ledamot i kommunfullmäktige och vår representant i kommunstyrelsen. Magdalena är också Centerpartiet Vellinges ledamot i styrelsen för Vellinge lokalfastighetsbolag, det bolag som förvaltar skolor, idrottshallar mm.

Jag är centerpartist för att jag tror på alla människors inneboende kraft, vilja och ansvar för sin egen situation. Tillsammans med mina kloka och energiska centerpartikompisar ska jag göra allt jag kan de närmaste fyra åren för att lyfta in de röster som inte alltid hörs i den lokala politiska debatten. Det kan vara barn som inte riktigt passar in i Sveriges bästa skola, företag, organisationer coh föreningar som inte riktigt hittar in genom byråkratin, de som trots högkonjunktur har svårt att få in en fot på arbetsmarknaden och de som har speciella behov vad gäller omsorg, stöd eller annat.

Mina viktigaste frågor är en öppnare och mer flexibel arbetsmarknad med plats åt alla, ett inkluderande samhälle där alla får plats och att genom öppnare och bättre samarbete i kommunen göra alla kommuninvånare stolta över vårt Vellinge. Vi ska vara rikskända för vår fantastiska natur, våra idrottsevent, våra stränder, våra skolor, vår närhet till Malmö, Lund och Köpenhamns arbetsmarknad och att vi helt enkelt är en härlig kommun att bo och verka i. Inte kända för andra saker som mer stänger ute andra människor. Jag vill helt enkelt arbeta för en närodlad politik för Vellinge kommun.

Kontakta mig gärna om du vill lyfta något speciellt som har med övergripande kommunala frågor att göra! Framåt ska vi, inte bakåt 🙌🏼🍀

Högupplösta pressbilder

Kontakta Magdalena Nour

Kontakta Magdalena

Uppgifter om personer som kontaktar Centerpartiet
Om du kontaktar Centerpartiet via e-post lagras din e-postadress och de uppgifter du skriver i meddelandet i vårt e-post- och ärendehanteringssystem. Vi behåller uppgifterna i våra system så länge som de behövs för att kunna hantera ditt ärende och eventuell uppföljning av det.
Läs mer https://www.centerpartiet.se/gdpr

Tack för ditt meddelande!

Något gick fel....