Vellinge

Anita Lilliecrantz Norén

Personbild

Kandidat Kommunfullmäktige

Jag är en pensionerad barnmorska som är intresserad av djur och natur, samt är aktiv i föreningsliv och Svenska kyrkan. Jag blev Centerpartist för kunna bedriva en kommunal politik som sker nära individen. En politik som är rädd om vår fina natur, som verkar för ett bra klimat för småföretagare och som lovar att göra det bästa för våra invånare.

Mina viktigaste frågor är naturfrågor, som grönområde havshöjningen bebyggelsen, men även barn- och ungdomsfrågor, som att ha skola som barnen vill gå i och känner sig trygga i. Se till att det finns fritidssysselsättning för barn och ungdomar. Vidare vill jag även lyfta intergrations- och äldrefrågor, som förbättrat boende så att äldre känner sig trygga och en förbättrad integrering för våra nya svenskar.

Kontakta Anita Lilliecrantz Norén

Kontakta Anita

Uppgifter om personer som kontaktar Centerpartiet
Om du kontaktar Centerpartiet via e-post lagras din e-postadress och de uppgifter du skriver i meddelandet i vårt e-post- och ärendehanteringssystem. Vi behåller uppgifterna i våra system så länge som de behövs för att kunna hantera ditt ärende och eventuell uppföljning av det.
Läs mer https://www.centerpartiet.se/gdpr

Tack för ditt meddelande!

Något gick fel....