Vellinge

Rolf Erichs

Personbild

Kandidat Kommunfullmäktige

Rolf Erichs sitter för Nya Listan i Vellinge i kommunfullmäktige, kommunstyrelsen och i Vellingebostäders styrelse. När Nya Listan gick in i Centerpartiet blev Rolf en av kandidaterna på Centerpartiets kommunlista. Rolf har varit bitr chefredaktör för Kvällsposten, informationschef för Saab Flyg och drivit Erichs Communications AB. Han har suttit i flera bolagsstyrelser. Rolf bor i Falsterbo, gift och har två barn och tre barnbarn.

Rolfs mål är att vitalisera den politiska debatten i Vellinge kommun. Att få de styrande politikerna att börja lyssna på invånarna. Rolf vill stoppa majoritetens överdebitering av skattebetalarna och sänka skatten. Rolf brinner för att sätta stopp för slöseriet med skattebetalarnas pengar och reserverade sig mot beslutet att betala ut miljoner i bonusar till vissa kommunanställda. Miljonrullningen till Strandbaden måste stoppas. En idé är att intressera någon att bygga ett hotell i anslutning till Strandbaden.

Samgåendet med Centerpartiet är något alla tjänar på. Centerpartiet i Vellinge tog över Nya Listans politik och vi fick Centerpartiets namn.

Högupplösta bilder

Kontakta Rolf Erichs

Kontakta Rolf

Uppgifter om personer som kontaktar Centerpartiet
Om du kontaktar Centerpartiet via e-post lagras din e-postadress och de uppgifter du skriver i meddelandet i vårt e-post- och ärendehanteringssystem. Vi behåller uppgifterna i våra system så länge som de behövs för att kunna hantera ditt ärende och eventuell uppföljning av det.
Läs mer https://www.centerpartiet.se/gdpr

Tack för ditt meddelande!

Något gick fel....