Gnesta

Hej Centervänner!!

Det har blivit dags att summera året 2019. Detta första år i denna mandatperiod för vår till stora delar nya/utökade förtroendegrupp.

S o M valde att fortsätta sitt samarbete även denna period, dock utan majoritet i fullmäktige. Vi inom C erbjöds/erbjöd då att stödja S o M :s budget mot att vi får deltaga i förarbete samt prioriteringar inom den. När vi summerar första året kan vi konstatera att allt som vi hade i vårt valprogram fanns med i den första framtidsplanen för mandatperioden. Allt är inte verkställt men beslut är tagna i rätt riktning. Det är länge sedan C har haft så mycket inflytande i Gnestapolitiken.

Under våren genomförde vi även en EU-valskampanj i stor stil, Gnestakretsen befäste sin plats som det starkaste C- fästet i länet. Tack ALLA som deltog i kampanjandet, vi gjorde ett bra jobb ännu en gång.

Med dessa ord vill vi inom styrelsen och förtroendegruppen tacka för det förtroende vi erhållit, samt

ÖNSKAR ER ALLA

EN GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR!

Vi kommer att göra skillnad även på 20-talet och FRAMÅT!!