Nyköping
  • / Valet 2018
Anders Eriksson

Anders Eriksson (C)Barn-och utbildningsnämndens ordförande

Här nedan kan du se och läsa om Centerpartiets ledamöter och ersättare i kommunfullmäktige, nämnder,bolag i Nyköping .

Detta är våra politiska uppdrag under perioden. Har du några frågor eller synpunkter, tveka inte att kontakta oss.

Martina Hallström

Kommunalråd, 1:e vice ordf. i kommunstyrelsen och gruppledare, ledamot i kommunfullmäktige , ledamot i ,Krisledningsnämnden,

Kommunens repr vid bolagsstämmor,

Stationsfastigheter i Nyköping AB.

Stadshuset i Nyköping AB.

e-post: martina.hallstrom@nykoping.se. martinahallstrom@yahoo.se
tel 0703-36 79 00

Mohammed Mouaid 1:e vice ordförande i kommunfullmäktige, ledamot i kommunfullmäktige,ersättare i Kompetens-och arbetsmarknadsnämnden. e-post mohammed.moaid@hotmail.se

Emma Fahlstedt Ledamot i kommunfullmäktige,Ledamot i kommunstyrelsen, ersättare i Krisledningsnämnden e-post emma.fahlstedt@centerpartiet

Hans Keereweer Andersson Leamot i Kommunfullmäktige, e-post hagahans@live.se

Conny Steisjö Ledamot i kommunfullmäktige,ersättare i kommunfullmäktiges valberedning. e-post conny@kallanrestaurang.se

Erika Nyman 1:e vice ordförande i Vård-och omsorgsnämnden, ersättare i Kommunala Anhörigerådet,ersättare i Kommunala Funktionshinderrådet, ersättare i Kommunfullmäktige e-post erika.nyman@centerpartiet.se

Eva Andersson Ledamot i Jävsnämnden, ersättare i kommunfullmäktige, ledamot i kommunfullmäktiges valberedning ,ledamot i Nyk.Vattenkraft AB, ledamot i Gästabudsstaden AB, ersättare NOVF, ersättare i Nyköping-Oxelösund Gemensamma servicenämnden, ledamot i Nyköpingshem AB.ledamot i Naturvårdsrådet.e-post eva.andersson@centerpartiet.se, eva.andersson3@nykoping.se tfn 073-828 64 67

Kjell Johansson 1:e vice ordförande i Miljö-och samhällsbyggarnämnden,ersättare i kommunfullmäktige, ersättare i kommunstyrelsen.e-post sjukalla@gmail.com

Anders Eriksson Ordförande i Barn-och ungdomsnämnden e-post anders@sebanderekonomi.se. Tel 0736-44 06 45

Torbjörn Olsson Ordförande i Kompetens-och arbetsmarknadsnämnden,
e-post torbjorn@vretagard.se
tel 0705-23 47 76

Elisabeth Sandberg ,ersättare i BUN.

lisasandbeg@gmail.com Tel 0736-440645

Natalie Karlsson Ersättare i Miljö-och samhällsbyggarnämnden.
e-post natalie.karlsson@hotmail.com

Jan-Eric Carlsson Ersättare i Kultur-och fritidsnämnden,ledamot i Valnämnden,huvudman i Sparbanken Sörmland.ersättare i Nyköpinghem. e-post jectexas@gmail.com . Tel 0705-31 01 65

Sofia Yrvenback Aktergård, Ersättare i kultur-och fritidsnämnden , e-post sofia.yrvenback.aktergard@nykoping.se

070-8469967