VÄLKOMMEN TILL
CENTERPARTIET I GNESTA

Hej Centervän!

Sommaren har redan kommit fram till augusti månad, och vi laddar för valspurt, 11 september kl 20.00 stänger vallokalerna, innan dess skall vi genomföra ett antal kampanjer på olika ställen inom vår kommun, allt för att valet 2022 skall ge oss ökat förtroende i alla tre valen.

I förra veckan invigde vi vår valstuga på stora torget i Gnesta, alla är välkomna förbi och ge lite glada tillrop mm. Nu är det mindre än en månad kvar innan vi vet resultatet av vårt kampanjande, det är ett spännande val med väldigt osäker utgång, därför är det viktigt att kämpa på dessa sista veckor, vi fokuserar på det glädjande och roliga och peppar varandra ända fram till målet.

Vi samlas sedan till en gemensam valvaka på Lebro BoB, valdagen kl 20.30, mer info om det kommer senare.

NU kämpar vi på För Gnestas BÄSTA!

Håkan Ekstrand
Gruppledare