Nyfiken på ön - vår tidning

Bild

Vilka politiska satsningar görs i äldreomsorgen? Vilka smultronställen finns i din stadsdel? Och vad görs för tryggheten på ön? Det, och mycket mer, kan du läsa om i vår tidning Nyfiken på ön.

Sedan 2019 ger vi ut tidningen Nyfiken på ön två gånger per år. Den är fylld med spännande reportage om vad som händer i politiken på Lidingö, besök hos föreningar och tips på lokala smultronställen på Lidingö. I varje nummer fokuserar vi på en stadsdel, där vi tipsar om sevärdheter och behov av politiska satsningar. Det kan handla om den där restaurangen i kvarteret som alla pratar om, eller behovet av att rusta upp torget utanför den lokala handlaren.

Har du synpunkter på vår tidning, eller vill komma med inspel om vilken stadsdel vi borde skriva om i nästa tidning? Hör av dig till Patrik Buddgård.

Utgåva #2, våren 2022 , 434.5 kB.

Utgåva #1, våren 2022 , 463.6 kB.

Utgåva #3, hösten 2021 , 3.5 MB.

Utgåva #2, hösten 2021 , 5.4 MB.

Utgåva #1, våren 2021 , 3.7 MB.

Utgåva #2, hösten 2020 , 4.2 MB.

Utgåva #1, våren 2020 , 2.1 MB.

Utgåva #1, hösten 2019 , 4.8 MB.

Gabor Sebastiani
Gruppledare, ledamot i kommunfullmäktige, kommunstyrelsen samt miljö- och stadbyggnadsnämnden.
Lotta Morger
Ordförande Centerpartiet Lidingö, talesperson utbildning, ledamot kommunfullmäktige och utbildningsn...

Bli medlem i Centerpartiet