Österåker
  • / Topp 10 till Kommunfullmäktige i valet 2018

Topp 10 till Kommunfullmäktige i valet 2018

Michaela Haga, Gruppledare för Centerpartiet Österåker

"Det är ett hedersamt uppdrag medlemmarna har gett mig när de nu låter mig få toppa kommunlistan igen. Jag är glad och stolt över det arbete vi gjort under den här mandatperioden och jag ser fram emot att fortsätta arbeta för att Österåkerborna ska känna sig stolta över sin kommun. Vi behöver en grön kommun med god tillgänglighet på den service vi alla behöver genom olika faser i livet. Från förskola och skola till att ha goda kommunikationsmöjligheter och till att vara senior med värdighet där det finns både aktiviteter för den som vill och ett gott omhändertagande för den som behöver."

/Michaela Haga

Listan till Kommunfullmäktige för Centerpartiet i valet 2018 är nu fastställd. Vi ser med glädje på denna starka lista med kandidater från olika delar av vår kommun. Våra kandidater befinner sig i olika faser av livet, har olika yrken och har helt naturligt olika hjärtefrågor. Här finns det mycket kompetens!

1. Michaela Haga, Civilekonom

2. Anne-Li Hilbert, Företagare/Fotograf