Alireza Akhondi

Personbild

Ledamot

Jag har idag förmånen att vara Er ledamot i Sveriges riksdag. Reformerar LAS/omställning, Arbetsförmedlingen, A-Kassan och SFI bland mycket annat. Bor i Danderyd och brinner för individens möjligheter att få förverkliga sig själv. Har alltid massa saker på gång och en välfylld almanacka som jag följer slaviskt. Drömmer om att få resa igen och uppleva världen.

I styrelsen hoppas jag kunna bidra med mina erfarenheter från samarbete med våra kommunkretsar och förtroendevalda. Vara länken till det nationella arbetet. Målet är naturligtvis valvinst 2022!

Kontakta Alireza Akhondi

Kontakta Alireza

Uppgifter om personer som kontaktar Centerpartiet
Om du kontaktar Centerpartiet via e-post lagras din e-postadress och de uppgifter du skriver i meddelandet i vårt e-post- och ärendehanteringssystem. Vi behåller uppgifterna i våra system så länge som de behövs för att kunna hantera ditt ärende och eventuell uppföljning av det.
Läs mer https://www.centerpartiet.se/gdpr

Tack för ditt meddelande!

Något gick fel....

Bli medlem i Centerpartiet