Engagera dig/bli medlem

Gillar du närodlad politik? Kom då med och gör skillnad!
Ju förr desto bättre. Centerpartiets politik kan endast bli verklighet om fler röstar på oss. För att få igenom vår politik och våra frågor krävs majoritet eller stöd från andra partier.

Vilka hjärtefrågor har du? Du är varmt välkommen att bli medlem eller höra av dig till oss, dina lokala politiker i Vaxholm. Det finns alltid plats för fler.

sol-has-bg

Centerpartiet verkar genom de kommunala nämnderna i Vaxholms stad och i kommunfullmäktige. Vi driver en närodlad politik där alla kan vara med och påverka. Det är lätt att tro att det hjälper att skriva av sig i olika sociala media. Men hjälper det? Vi tror att det enda sättet att verkligen påverka beslut är genom att engagera sig politiskt.

Gör något konstruktivt med ditt engagemang för Vaxholm, skärgården och allas vår framtid. Bli medlem!

Bli medlem i Centerpartiet