Sophie Janulf

Sofie Janulf

Sophie Janulf, projektledare, Sunne
Kandidat till riksdagen
"Vi har rätt att må bra hela livet. Psykisk ohälsa är ett stort samhällsproblem som kostar människoliv och för många förlorade år och livskvalitet och är även en enorm samhällsekonomisk fråga. Vi behöver rätt vård i rätt tid om vi börjar må dåligt och vi behöver leva hållbara liv. Alla ska känna sig trygga och speciellt barn ska kunna vara trygga hemma, i skolan och på fritiden. Det krävs mer forskning och utveckling av metoder mot mobbning. "

Kontakta Sophie Janulf

Kontakta Sophie

Uppgifter om personer som kontaktar Centerpartiet
Om du kontaktar Centerpartiet via e-post lagras din e-postadress och de uppgifter du skriver i meddelandet i vårt e-post- och ärendehanteringssystem. Vi behåller uppgifterna i våra system så länge som de behövs för att kunna hantera ditt ärende och eventuell uppföljning av det.
Läs mer https://www.centerpartiet.se/gdpr

Tack för ditt meddelande!

Något gick fel....

Bli medlem i Centerpartiet