Sandra Eliasson

Personbild

Ersättare i regionfullmäktige

Ersättare i servicenämnden

För mig handlar politik om ett samhällsengagemang. Politiska myndigheter tillsammans med föreningar, civilsamhälle och företag bygger vårt samhälle starkt – och vi kan bara göra det tillsammans. Att ta tillvara varje kraft, varje människa och varje möjlighet för att påverka platser och sammanhang till något lite bättre. Ett steg i taget.

Varje pusselbit är viktig för att helheten ska fungera. Som ersättare i Servicenämnden har jag fått till mig ett helt annat perspektiv på vården som ofta glöms bort. Men hur bra läker en patient som inte får rätt mat?

Till vardags arbetar jag också mycket med samhällsbyggnadsfrågor i Bollebygds kommun. Maten och samhällsbyggnadsstrukturen är två fundament som ger förutsättningar för annat att fungera, såväl i kommunerna som i regionen.

Detta är mitt engagemang – rätt förutsättningar för individer, företag och offentlig sektor med fötterna i den svenska myllan.

Kontakta Sandra Eliasson

Kontakta Sandra

Uppgifter om personer som kontaktar Centerpartiet
Om du kontaktar Centerpartiet via e-post lagras din e-postadress och de uppgifter du skriver i meddelandet i vårt e-post- och ärendehanteringssystem. Vi behåller uppgifterna i våra system så länge som de behövs för att kunna hantera ditt ärende och eventuell uppföljning av det.
Läs mer https://www.centerpartiet.se/gdpr

Tack för ditt meddelande!

Något gick fel....

Bli medlem i Centerpartiet