Fredrik Christensson

Riksdagsledamot Fyrbodal

Utbildningspolitisk talesperson

Drivkraften att få bestämma mer själv var anledningen till att jag engagerade mig i Centerpartiet. Jag har en stark tro på människors egen kraft och förmåga. Frågor om att beslut ska fattas nära människor, ökat självbestämmande och möjligheten att bo i hela landet, är grunden för mitt politiska engagemang.

• Jag tycker att:
  • Det är viktigt med bättre villkor för jobbskaparna.
  • Fler ska få möjligheten till ett första jobb och den frihet det innebär.
  • Det är viktigt med en trygg och flexibel arbetsmarknad som tar tillvara på alla människors egna kraft och förmåga.
Kontakta Fredrik Christensson

Kontakta Fredrik

Uppgifter om personer som kontaktar Centerpartiet
Om du kontaktar Centerpartiet via e-post lagras din e-postadress och de uppgifter du skriver i meddelandet i vårt e-post- och ärendehanteringssystem. Vi behåller uppgifterna i våra system så länge som de behövs för att kunna hantera ditt ärende och eventuell uppföljning av det.
Läs mer https://www.centerpartiet.se/gdpr

Tack för ditt meddelande!

Något gick fel....

Bli medlem i Centerpartiet