Västra Götaland

Tobias Bernhardsson

Tobias Bernhardsson är kommunalråd och kommunstyrelsens ordförande i Färgelanda kommun. Han har tidigare varit oppositionsråd i Färgelanda och stod på plats nummer 3 på Fyrbodalscenterns riksdagslista i valet 2018. Han är också vice distriktsordförande för Centerpartiet i Fyrbodal och har uppdrag såväl i Fyrbodals kommunalförbund samt Centerpartiets nationella kommunala sektion (som samlar kommunalt och regionalt förtroendevalda centerpartister i hela landet).

Tobias har tidigare arbetat som eventare på både Volvo och Taste PR. Han har dessutom arbetat som organisationsutvecklare för Centerpartiet, valombudsman för Centerns ungdomsförbund och projektledare för Studieförbundet Vuxenskolan.

Kontakta Tobias Bernhardsson

Kontakta Tobias

Uppgifter om personer som kontaktar Centerpartiet
Om du kontaktar Centerpartiet via e-post lagras din e-postadress och de uppgifter du skriver i meddelandet i vårt e-post- och ärendehanteringssystem. Vi behåller uppgifterna i våra system så länge som de behövs för att kunna hantera ditt ärende och eventuell uppföljning av det.
Läs mer https://www.centerpartiet.se/gdpr

Tack för ditt meddelande!

Något gick fel....