Fredrik Christensson

Personbild

Riksdagsledamot

Fredrik är riksdagsledamot från Västra Götaland och är vald från den norra valkretsen. Högre utbildning och forskningspolitisk talesperson, talesperson för ungas jobb.

Drivkraften att få bestämma mer själv var anledningen till att jag engagerade mig i Centerpartiet. Jag har en stark tro på människors egen kraft och förmåga. Frågor om att beslut ska fattas nära människor, ökat självbestämmande och möjligheten att bo i hela landet, är grunden för mitt politiska engagemang.

Kontakta Fredrik Christensson

Kontakta Fredrik

Uppgifter om personer som kontaktar Centerpartiet
Om du kontaktar Centerpartiet via e-post lagras din e-postadress och de uppgifter du skriver i meddelandet i vårt e-post- och ärendehanteringssystem. Vi behåller uppgifterna i våra system så länge som de behövs för att kunna hantera ditt ärende och eventuell uppföljning av det.
Läs mer https://www.centerpartiet.se/gdpr

Tack för ditt meddelande!

Något gick fel....

Bli medlem i Centerpartiet