Västra Götaland
  • / Katarina Lundin

Katarina Lundin

Katarina Lundin är ledamot av regionfullmäktige och företräder Centerpartiet i styrelsen för Sahlgrenska universitetssjukhuset samt i regionsstyrelsens digitaliseringsberedning. Katarina är också ersättare i SKL:s nationella digitaliseringsberedning och ledamot av distriktsstyrelsen för Centerpartiet i Göteborg.

Katarina är i grunden utbildad ekonom och arbetar som managementkonsult och projektledare inom bland annat fordonsbranschen. Hon var med i framställningsarbetet av Centerpartiet i Göteborgs kommunala handlingsprogram till valet 2018 och hade en ledande roll i politikutvecklingen för Göteborgscenterns lokala politik.

Katarina kommer från Borås men bor i Västra Frölunda i Göteborg tillsammans med man och barn. Hon gillar att resa, läsa och spela golf.

Kontakta Katarina Lundin

Kontakta Katarina

Uppgifter om personer som kontaktar Centerpartiet
Om du kontaktar Centerpartiet via e-post lagras din e-postadress och de uppgifter du skriver i meddelandet i vårt e-post- och ärendehanteringssystem. Vi behåller uppgifterna i våra system så länge som de behövs för att kunna hantera ditt ärende och eventuell uppföljning av det.
Läs mer https://www.centerpartiet.se/gdpr

Tack för ditt meddelande!

Något gick fel....