Träffa Centerpartiet i Pride Park

Idag börjar årets Pridevecka i Stockholm. När Pride Park slår upp portarna på Östermalms IP på onsdag finns Centerpartiet självklart på plats. Kom gärna förbi vårt tält!

Centerpartiet finns på plats i Pride Park under hela veckan, från att parken öppnar på onsdag kl. 17.00 tills den stänger efter den stora avslutningsfesten på lördag kväll. Som besökare är du naturligtvis välkommen att diskutera politik, men vi blir även glada om du kommer förbi och säger hej eller pärlar ett armband i vår pysselhörna.

På onsdag har du möjlighet att träffa Karin Ernlund, som är gruppledare för Centerpartiet i Stockholm. Mellan 16.00 och 18.00 kommer även Alfred Askeljung, förbundsordförande för Centerstudenter, att vara på plats i tältet. På fredag kan du som besöker oss i Pride Park träffa riksdagsledamoten Fredrik Christensson.

Centerpartiet kommer som vanligt att gå med i lördagens Prideparad. I år är det vår vice partiordförande Anders W Jonsson som kommer att gå i täten. Du är varmt välkommen att gå i paraden tillsammans med oss. Anmäl gärna ditt deltagande via länken nedan.

Gå med oss i Prideparaden