Tunga gäster hos C i Almedalen

Nu upprepar vi fjolårets succé - med en lång rad tunga och kända gäster i Almedalen.  På Centerpartiets mötesplats på St Hansplan kan man mingla med Annie Lööf, sjunga karaoke och lyssna på spännande samtal.
- Det blir alltifrån tv-kocken Fredrik Eriksson som pratar mat med Eskil Erlandsson till Farmen-deltagaren Nina Wahlin som pratar kvinnors företagande med Annika Qarlsson, säger Karl-Johan Karlsson, mediestrateg i Centerpartiet, till Expressen.

Under förra årets upplaga av Almedalsveckan fick Centerpartiet stor uppmärksamhet för den tunga uppställningen gäster på vår mötesplats på St Hansplan i Visby. I år upprepar vi succén - med en lång rad spännande namn och aktiviteter.

Besökarna kan se fram emot en mix av kända, tunga namn som alla är på plats för att delta i samtal med Centerpartiets riksdagsledamöter.

- Det blir alltifrån tv-kocken Fredrik Eriksson som pratar mat med Eskil Erlandsson till Farmen-deltagaren Nina Wahlin som pratar kvinnors företagande med Annika Qarlsson, men också forskare, vd:ar och opinionsbildare. En bra mix, helt enkelt, lite som Almedalen i ett nötskal, säger Karl-Johan Karlsson till Expressen.

Under Almedalsveckan kommer också Annie Lööf mingla med väljare. En timme vid lunchtid på tisdagen finns C-ledaren på plats på St Hansplan.

Och den som vill riva av några klassiker på kvällskvisten kan bege sig till St Hansplan sent på onsdagen. Då arrangerar Centerpartiet nämligen midnight karaoke.