Annika Qarlsson

Personbild

Talesperson för frågor om arbetsmarknad, integration och jämställdhet. Riksdagsledamot Västra Götalands norra.

Jag valde Centerpartiet för att partiet står upp för att besluten ska tas nära människor. Att man genom åren visat att vi måste vara rädda om den jord och de tillgångar vi har för våra barns skull och för att det är enda partiet som i sin politik visar att man fattar hur det är att bo på landet. Det finns en tilltro till människor i Centerpartiets idé som grund när vi säger att alla ska kunna bidra 100% utifrån sina förutsättningar. Det är målet jag brinner för. För att jobb är avgörande för människor att ha makt över sitt eget liv men också för en bra välfärden – så vi kan färdas väl genom livet.

Jag brinner för att:

• Både kvinnor och män ska ha möjligheter att skapa jobb och tillväxt för en bra välfärd
  • Låta arbetssökande själva välja arbetsförmedlare
  • Sänka trösklarna till arbetsmarknaden för ungdomar
Kontakta Annika Qarlsson

Kontakta Annika

Uppgifter om personer som kontaktar Centerpartiet
Om du kontaktar Centerpartiet via e-post lagras din e-postadress och de uppgifter du skriver i meddelandet i vårt e-post- och ärendehanteringssystem. Vi behåller uppgifterna i våra system så länge som de behövs för att kunna hantera ditt ärende och eventuell uppföljning av det.
Läs mer https://www.centerpartiet.se/gdpr

Tack för ditt meddelande!

Något gick fel....

Gick inte att hämta tweets.