Gå till innehåll

NYHET

Debatt: BMX-banan är ännu ett kommunalt misslyckande för idrotts-Uppsala

Uppsalas skattebetalare betalar dyrt för att rätta till misstag som aldrig borde ha skett, skriver M, C, KD och L i Idrott- och fritidsnämnden.

BMX-banan i Gränby är ännu ett exemplet på ett kommunalt misslyckande som i slutändan drabbar vanliga idrottsutövare. Uppsala behöver ett nytt ledarskap som sätter ansvar, kvalitet och idrottens behov främst.

Läs gärna vår debattartikel i UNT: DEBATT: BMX-banan är ännu ett kommunalt misslyckande för idrotts-Uppsala Länk till annan webbplats.

Prenumerera på
Centerpartiets nyhetsbrev!

Max 400 tecken
Max 400 tecken
Obligatorisk Ogiltig e-postadress