Anna Lasses

Emelie Löthgren

2e vice ordförande

Till vardags är jag riksdagsledamot med ansvar för förskola. Utbildning, mänskliga rättigheter och livsmedelsproduktion är de frågor jag brinner för, vare sig det handlar om lokalpolitik eller globala frågor. Jag lever med mina två barn och min hund, älskar mat och lagar gärna mat till mina vänner, ser massor av film och tränar löpning och simning.

Att stötta kretsarna och verka för en vi-känsla i hela regionen är det viktigaste för mig i arbetet med distriktet. Att vi har våra lokala olikheter, men samtidigt kan samlas och stärka varandra i arbetet. Att vi tillsammans kan visa att Centerpartiet alltid står upp för medmänsklighet och hållbarhet, samtidigt som vi är pragmatiska och alltid hittar en lösning där det finns en utmaning.

Kontakta Anna Lasses

Kontakta Anna

Uppgifter om personer som kontaktar Centerpartiet
Om du kontaktar Centerpartiet via e-post lagras din e-postadress och de uppgifter du skriver i meddelandet i vårt e-post- och ärendehanteringssystem. Vi behåller uppgifterna i våra system så länge som de behövs för att kunna hantera ditt ärende och eventuell uppföljning av det.
Läs mer https://www.centerpartiet.se/gdpr

Tack för ditt meddelande!

Något gick fel....

Bli medlem i Centerpartiet