Västra Götaland

Centerpartiet i

VästrA Götaland

Centerpartiet i Västra Götaland vill ha ett tillgängligt, företagsamt och mer hoppfullt samhälle, där du själv bestämmer hur din vardag fungerar bäst.

Nära vård betyder att vården ska finnas där du behöver den – vårdcentralen, din smartphone, i hemmet eller på sjukhuset.

Hela regionens kraft ska tas tillvara, land och stad. Och vi möter klimatutmaningarna med smarta lösningar som skapar fler jobb.

Centerpartiet för Västsverige framåt

Centerpartiet för Västsverige framåt!

Centerpartiet arbetar för en nära vård och för att hela Västsverige ska leva. Vi vill skapa ett grönt, företagsamt och tryggt Västsverige där du får bestämma mer över ditt liv själv. Centerpartiet i Västra Götaland samlar de fem centerdistrikten i Västra Götaland och ansvarar för vår regionpolitik i Västra Götalandsregionen.