Patrik Buddgård

Personbild

2:e vice ordförande

Jag är idag andre vice ordförande för Centerpartiet i Stockholms län och gruppledare på Lidingö. I grunden är jag utbildad till gymnasielärare och har en master i statsvetenskap. Jag älskar att springa och tar helst cykeln när jag ska transportera mig. Jag brinner för utbildningsfrågor, ett klimatsmart samhället där vi värnar grönområden och natur samt goda förutsättningar för unga att hålla på med idrott på just sin egen nivå!

I distriktsstyrelsen vill jag arbeta för att vässa vår regionala kommunikation inför valet 2022 för att vi som parti ska bli än starkare i hela länet. Så att vi kan genomföra ännu mer liberal, medmänsklig och miljösmart politik för länsborna!

Kontakta Patrik Buddgård

Kontakta Patrik

Uppgifter om personer som kontaktar Centerpartiet
Om du kontaktar Centerpartiet via e-post lagras din e-postadress och de uppgifter du skriver i meddelandet i vårt e-post- och ärendehanteringssystem. Vi behåller uppgifterna i våra system så länge som de behövs för att kunna hantera ditt ärende och eventuell uppföljning av det.
Läs mer https://www.centerpartiet.se/gdpr

Tack för ditt meddelande!

Något gick fel....

Bli medlem i Centerpartiet