Matilda Lundberg

Personbild

Vice ordförande i Barn- och utbildningsnämnden

Vice ordförande i Barn- och utbildningsnämndens arbetsutkott

Vice ordförande i Kretsstyrelsen för Centerpartiet Vännäs

1:e ersättare i Kommunstyrelsen

Matilda Lundberg, 38 år från Vännäs. Hon jobbar som projektledare och verksamhetsutvecklare. Matilda har en stor familj och de tar upp större delen av fritiden men däremellan har hon etablerat en rejäl trädgård på tomten och har inte mindre än 130 dahlior på tillväxt över sommarhalvåret.

Matilda gör sällan något halvhjärtat, så även i politiken. Hon klev in för 2 år sedan i uppdraget som vice ordförande i barn- och utvecklingsnämnden och där trivs hon. Det är intressant att se och ta del av den verkliga verkstaden. Demokrati är fantastiskt! Matilda brinner för barn och skolfrågor och är inte rädd att ställa de jobbiga frågorna. Sen är hon angelägen att vara med och forma sina barns framtid på de sätt hon kan. Vi måste våga lyfta blicken och tänka utanför boxen, även inom det politiska. Hon tycker att det är viktigt att öka intresset för politik generellt och skapa förutsättningar för de som vill engagera sig.

Kontakta Matilda Lundberg

Kontakta Matilda

Uppgifter om personer som kontaktar Centerpartiet
Om du kontaktar Centerpartiet via e-post lagras din e-postadress och de uppgifter du skriver i meddelandet i vårt e-post- och ärendehanteringssystem. Vi behåller uppgifterna i våra system så länge som de behövs för att kunna hantera ditt ärende och eventuell uppföljning av det.
Läs mer https://www.centerpartiet.se/gdpr

Tack för ditt meddelande!

Något gick fel....

Bli medlem i Centerpartiet