Göteborg

Centerpartiet i Göteborg

Varmt välkommen till vår hemsida!

Här hittar du information om vår politik, vår verksamhet, kontaktuppgifter till våra förtroendevalda och vad vi brinner för. Tveka inte att höra av dig om du har några frågor!

Emmyly Bönfors, kommunalråd

Centerpartiet för Göteborg Framåt!

Centerpartiet är ett grönt, jordnära och liberalt parti. Vi vill att hela Göteborg ska få förutsättningar att växa. Vi vill skapa ett grönt, öppet och företagsamt Göteborg. Vi verkar för en stad där du som göteborgare får mer makt över ditt liv och sitt samhälle. Tillsammans vill vi föra hela Göteborg framåt!

Om du har några frågor kring vår politik, organisation eller våra aktiviteter så är du varmt välkommen att navigera dig runt här på vår hemsida eller höra av dig till oss. Under Vår politik hittar du de politiska förslag vi driver för Göteborg i olika sakpolitiska områden där du kan läsa mer om vad vi vill göra för göteborgarna. Varmt välkommen!