Gotland

Välkommen till Centerpartiet på Gotland!

Centerpartiet på Gotland tackar alla väljare för förtroendet!

Gotland och Sverige behöver ett nytt ledarskap och en närodlad politik som ser till hela landets utveckling. Gotland behöver en politik som förenar miljöansvar med tillväxt och utveckling. En politik som förenar människor, förenar land och stad och bidrar till framtidstro istället för den oro och frustration som många idag känner.

Vi i Centerpartiet tror på alla människors förmåga, och vill att alla får möjlighet att bidra utifrån sina egna förutsättningar. Tillsammans är vi starka och kan förändra!

• Se mer om vår politik och kandidater under rubriken "Vår politik". Du kan läsa det som publicerats i tidningarna under "Publicerat".
  • Under "Stämmor" kan du hitta motioner och verksamhetsplan med mera, som vi fattade beslut om där.

Gruppbild på Centerpartiets kandidater

Större delen av Centerpartiets kandidater på Gotland