Hej Centermedlem och andra intresserade

"Vi behöver alla goda krafter i vårt arbete och vi behöver vara många som engagerar sig och hjälper till. Om du är nyfikenpå eller intresserad av att kandidera till kommunfullmäktige 2018-2022 så behöver vi få veta det."

Vår vackra Göingebygd klär sig i höstens färger när vi lägger sommaren bakom oss och går in i en tid av ökad politisk aktivitet. Med mindre än ett år kvar till de allmänna valen 2018 är det dags att forma ett lag för nästa mandatperiod. I Centerpartiet har alla en möjlighet att göra sin röst hörd och påverka vår politik och därmed också hur vår kommun skall styras. Kanske just du bär på goda tankar och idèer? Vi behöver alla goda krafter i vårt arbete och vi behöver vara många som engagerar sig och hjälper till. Om du är nyfiken på eller intresserad av att kandidera till kommunfullmäktige 2018-2022 så behöver vi få veta det. Eller kanske du vet någon annan som du anser kan vara som skickad för uppdraget? Tipsa oss, så tar vi kontakt med hen! PS! Om ditt tips leder till en kandidat på vår lista till kommunfullmäktige så deltar du i en utlottning om två biobiljetter!

Med vänlig hälsning Kretsstyrelsen
Östra Göinge Centerkrets