Anmälan till WIk-konferens med regiongruppen 13-14 januari

WIk-konferens med regiongruppen 13-14 januari

Här anmäler du ditt deltagande till konferensen på Wiks slott den 13-14 januari. Syftet med konferensen är att den nya regiongruppen ska få tillfälle att bekanta sig lite mer med varandra, samtidigt som vi får tillfälle att diskutera arbetsformer, principer och förhoppningar om den kommande mandatperioden. Januari månads gruppmöte förläggs under konferensen. Kalenderinbjudan och agenda skickas ut när anmälan är klar.

Upplägget är en konferens på 24 timmar med möjlighet till övernattning, med start vid lunch (klockan 12:00) fredagen den 13 januari fram till lunch lördagen den 14 januari. Sammanlagt kommer det serveras två luncher, en trerätters middag, frukost samt två tillfällen för fika.

Fyll i formuläret nedan och ange hur du planerar att närvara. Om man inte kan närvara under hela konferensen är det viktigt att man anger när och vilka tider man kommer kunna närvara. På så vis blir det enklare att planera in hur många som ska äta, sova över etc.

Om man inte kan närvara alls uppskattar jag om man fyller i det nedan.

Svara senast söndagen den 11 december.

Deltagande på Wik 13-14 januari * (obligatorisk)
Deltagande på Wik 13-14 januari

Bli medlem i Centerpartiet