För hela Alingsås bästa

Bild

En av Centerpartiets hjärtefrågor är att ge kraft åt varje människa. Alla i Sverige, oavsett var de bor, ska kunna leva ett gott liv och förverkliga sina drömmar. Centerpartiet i Alingsås arbetar målmedvetet för att detta även ska gälla i vår kommun. Vi vill ge kraft åt våra kommuninvånare och att de, oavsett var i vår avlånga kommun de bor, ska ges möjlighet att forma sina liv som de önskar och att de ska få bra service och stöd.

Civilsamhället spelar en fantastisk stor roll i att skapa en bra vardag för alla åldrar och förtjänar att få veta vad deras arbete innebär, ni är grymma! Nu gör vi Alingsås kommun bättre, tillsammans.

Alingsås är möjligheternas kommun där man kan välja att bo i staden, mindre samhällen eller landsbygd samtidigt som vi ligger nära andra städer. Centerpartiet värnar om alla kommundelar och alla kommuninvånare. Vi ser också att vår kommun har förutsättningar och behov och vi vill ge kraft åt alla delar.

Bli medlem i Centerpartiet