Ledarskap

Det finns många olika sätt att leda och många olika utmaningar beroende på hur organisationer ser ut. Varje individ har ett personligt ledarskap och i poddavstnittet "Inspirerande ledarskap" från Think Do and Grow diskuteras det dagliga ledarskapet från olika vinklar.

Chef Dilemma är podden som går fram med machete i floskeldjungeln. Här möter Chefs chefredaktör Cissi Elwin förebilderna och ledarna som dagens chefer ser upp till. De delar med sig av konkreta tips och ärliga berättelser från sin egen verklighet. Varje avsnitt tar avstamp i verkliga dilemman från chefer i hela Sverige.

Chefssnack är podden som snackar med Sveriges vassaste chefer. Här får du verktyg och konkreta tips till hur du blir en bättre ledare.

Bli medlem i Centerpartiet