Gotland

Välkommen till Centerpartiet på Gotland!

Vi jobbar för ett nytt ledarskap på Gotland.

Gotland och Sverige behöver ett nytt ledarskap och en närodlad politik som ser till hela landets utveckling. Gotland behöver en politik som förenar miljöansvar med tillväxt och utveckling. En politik som förenar människor, förenar land och stad och bidrar till framtidstro istället för den oro och frustration som många idag känner.

Vi i Centerpartiet tror på alla människors förmåga, och vill att alla får möjlighet att bidra utifrån sina egna förutsättningar. Tillsammans är vi starka och kan förändra!

• Se mer om vår politik och kandidater under rubriken "Vår politik". Du kan läsa det som publicerats i tidningarna under "Publicerat".
  • Under "Stämmor" kan du hitta motioner och verksamhetsplan med mera, som vi fattade beslut om där.

Landbygdsutveckling för Gotland framåt!

Ett gäng centerpartister uppställda i gruppbild

Några av öns centerpartister, från vänster Bibbi Olsson, Eva Ahlin, Björn Dahlström, Malin Åberg, Lars Thomsson, Eva Nypelius, Ingrid Engström samt Ola Lindvall. Bilden togs när vi var på LRFs temadag om gröna näringarna.