Camilla Johansson

Bostadsområde: Ljungskile
Ålder: 54 år
Yrke: Samhällsutvecklare

Med ökad delaktighet och inflytande vill jag att vi arbetar för att skapa ett samhälle tillsammans som blir tryggt och välkommet att leva i. Jag vill att du ska känna tillit och framtidstro och veta att jag står för långsiktiga hållbara lösningar och står upp för de rättigheter en demokrati innefattar att leva i. Mitt primära fokus och ansvar oavsett om det är skolor, boende, folkhälsa, vård eller miljö, är att du ska känna att jag driver en politik nära dig och för din omgivning.

Kontakta Camilla Olsson

Kontakta Camilla

Uppgifter om personer som kontaktar Centerpartiet
Om du kontaktar Centerpartiet via e-post lagras din e-postadress och de uppgifter du skriver i meddelandet i vårt e-post- och ärendehanteringssystem. Vi behåller uppgifterna i våra system så länge som de behövs för att kunna hantera ditt ärende och eventuell uppföljning av det.
Läs mer https://www.centerpartiet.se/gdpr

Tack för ditt meddelande!

Något gick fel....

Bli medlem i Centerpartiet