Krokom

Krokom

Grön politik för det goda livet!

Kommunvalet blev en framgång för Centerpartiet i Krokoms kommun! Hela 2685 väljare – 28,55 procent av de röstande - valde Centerpartiets valsedel. Tack alla ni som röstade centergrönt!

• Med ett stärkt stöd från väljarna leds fortsättningsvis Krokoms kommun av Centerpartiet kommande mandatperioden tillsammans med Samverkanspartierna.
  • Centerpartiet i Krokoms kommun kommer att arbeta vidare under vår paroll: Grön Politik för Det Goda Livet!

Välkommen Du också att vara med i arbetet för ett ännu bättre Krokom!

På vår facebooksida kan du ta del av vårt kommunala program för 2019 - 2022 och våra valbroschyrer. Välkommen dit;

www.facebook.com/centerpartiet.krokom

Karin Jonsson föreslås till ny kommunstyrelseordförande!
Ingrid Zakrisson vald till ny kretsordförande!

Den extra kretsstämman i Aspås den 21 november genomförde i full enighet fyllnadsvalen till kommunstyrelseordförande och kretsordförande. Den nya kommunstyrelseordföranden kommer att utses vid kommunfullmäktiges sammanträde den 4 december. Vårt förslag är alltså Karin Jonsson. Ny kretsstyrelseordförande är Ingrid Zakrisson.

Grön Politik för Det Goda Livet!

Text