Mönsterås
  • / Engagera dig

Engagera dig

gruppbild inför valet 2014

Några ur vårt glada "centergäng"!

Ta chansen att få vara med och påverka!!

I Centerpartiet - Mönsterås är vi ett glatt gäng som arbetar tillsammans för att fortsätta utveckla hela vår härliga kommun! Vi letar alltid efter fler som kan vara delaktiga i detta intressanta och roliga arbete. Oavsett om du bara vill vara stödmedlem eller om du vill aktivt engagera dig i vårt politiska arbete är du viktig för oss och varmt välkommen!

Som medlem i Centerpartiet i Mönsterås får du chansen att påverka framtiden!

Vår värld står inför flera svårigheter. Klimatfrågan måste lösas och skuldkrisen skapar oro kring jobb och ekonomi. Många undrar hur vi ska klara välfärden i Sverige när de äldre blir allt fler. Visst kan man känna sig uppgiven när m...an tänker på alla stora frågor som måste lösas. Samtidigt har vi människor en fantastisk förmåga har att hantera utmaningar. Denna förmåga vill vi i Centerpartiet ta tillvara ännu mer.

Vi är övertygade om att det finns ett myller av idéer som bara väntar på att göra Sverige bättre. Hur ser dina tankar om framtiden ut?

Då hoppas vi att du vill bli medlem i Centerpartiet. Du kan vara med och påverka. Kom med och forma framtiden tillsammans med oss!

Kontakta oss om du har frågor och/eller vill träffas över en kopp kaffe för mer information!

För att bli medlem kan du göra på två sätt:

1. Kontakta din lokala politiker Daniel Backenius så hjälper han dig!

2. Bli medlem direkt genom att KLICKA HÄR!

Vår lokala facebooksida hittar du här...