Åstorp

– Ledamot i Bildningsnämnden
– Riksdagskandidat Norra & östra Skåne
– Kandidat till kommunfullmäktige i Åstorp

Jag arbetar som säljare till vardags, gift och två barns pappa. Dagarna fylls av arbete och tid med familjen. Fritiden ägnas åt familj, jakt och resande.

De frågor som ligger mig varmt om hjärtat är skolfrågor och bostäder. Sverige har idag stora utmaningar vad gäller utbildning och bostäder åt alla som bor här. Dessa problem måste få en lösning inom det snaraste. Vår utbildningsnivå måste höjas våra barn måste ha samma möjligheter som barn från andra länder i att få de eftertraktade jobben runt om världen. Våra barn, äldre och ny invandrade måste få tillgång till bostäder som är billiga. Dessa människor måste få komma in i samhället med bostad med utbildning och med jobb.

Jag vill vara ER röst i riksdagen för att föra Sverige FRAMÅT!

Kontakta Murat Özbalci

Kontakta Murat

Uppgifter om personer som kontaktar Centerpartiet
Om du kontaktar Centerpartiet via e-post lagras din e-postadress och de uppgifter du skriver i meddelandet i vårt e-post- och ärendehanteringssystem. Vi behåller uppgifterna i våra system så länge som de behövs för att kunna hantera ditt ärende och eventuell uppföljning av det.
Läs mer https://www.centerpartiet.se/gdpr

Tack för ditt meddelande!

Något gick fel....