Hans Hansson

Personbild

∙ Ledamot i kretsstyrelsen ∙ Kommunfullmäktigekandidat #10

Centerpartist är jag sedan mer än 35 år. Centerpartiet är det parti som har bäst helhetssyn på samhället med miljö, företagande och medmänsklighet. Vi har miljöinnovation i fokus för framtiden och arbetstillfällen. Centerpartiet arbetar för att små och medelstora företag, de gröna näringarna och besöksnäringen ska få bra villkor. Centerpartiet står upp för invandring och integration.

Mina hjärtefrågor är miljö och hållbarhet. Det är nödvändigt att ta klimathotet på allvar. Alla kan göra något men de som är stora kan göra mer.

Jag bor i Östra Grevie och är utbildad verkstadsplåtslagare och har arbetat som det några år. Men större delen av mitt har jag varit yrkesverksam som busschaufför med allt från skolbuss, till beställningstrafik, till att idag köra linjetrafik.

Kontakta Hans Hansson

Kontakta Hans

Uppgifter om personer som kontaktar Centerpartiet
Om du kontaktar Centerpartiet via e-post lagras din e-postadress och de uppgifter du skriver i meddelandet i vårt e-post- och ärendehanteringssystem. Vi behåller uppgifterna i våra system så länge som de behövs för att kunna hantera ditt ärende och eventuell uppföljning av det.
Läs mer https://www.centerpartiet.se/gdpr

Tack för ditt meddelande!

Något gick fel....

Bli medlem i Centerpartiet